20 september 2008



Vi har mottatt bilder og historie fra Flemming Ulmer, som hadde en fin uke her i sone 3. Gratulerer med fangst.
Takk for mail, og velkommen tilbake!

Hej mandalselva sone3. Uge36 var det 11gang Svendborg Sportsfisker Forening, besøgte Mandalselva.Og det var min 10tur til Mandalselva, jeg var i hytte med min Grandfætter. Og vores hytte fangede 8 laks i alt, selv om elven steg og steg.Der var så meget vand at Sundfærgen Helge kunne sejle på Mandalselven. Men det lykkedes dog at fange laks,ved at næsten løbe ned langs elven. På steder hvor der ingen andre fiskere var. så ormen kunne komme ned til bunden.Jeg sender 4 billeder. Og min Grandfætter har givet lov til at også hans billed blived lagt ind på sone3.Vi kommer igen næste år til Marnardal og Mandalselva den 22 august 2009.Hvis elven skulle stige meget næste, så er jeg klar med en lidt større stang lige købt på tilbud på Egeskov Marked.Iår røg en fluestang i en græstrimmer. inden fiskeren nåede ud at fiske. Så pas på at fluen linen ikke hænger ned i græsset, når Hr. Greengrass slår græsset Fiskehilsen Flemming Ulmer og Johnnie Rasmussen. Svendborg Danmark.

Ingen kommentarer: