06 september 2006

Flemming Ulmer trives i Mandalselva!








Vi har fått tilsendt disse bildene:




"Laks fanget i sone 3


Hej mandalselva sone3.
Uge35 var min 8 tur til mandalselva. Den 29 august var det min 54års fødselsdag,og kl 10,15 fangede jeg en laks på 1,3kg, på mark. Nedstrøms fra fuglestveit bro ved græsøen. Så det var min anden fødselsdags laks.

Den første fik jeg i2005. Den er på Mandalselvas hjemmeside. Den 30 august fangede jeg en laks mere, på mark på næsten samme sted kl10,05, Og den 31 august, kl11,15 huggede laksene hele 4 gange efter hinanden. Fra kanokanalen og ned til Fuglestveit bro. To blev ikke kroget,en røg af efter en god kamp, Men den der huggede ormen først fik jeg op. Den var på 1,8 kg.Så min lange tynde Kæreste hedder Mandalselva, er hun ikke dejlig.. Jeg kan slet ikke undvære Mandalselva.

Flemming Ulmer Svendborg Danmark "

Ingen kommentarer: